Поділіться на 3 або більше команди. У командах може бути й один гравець. Кожна команда по черзі стає командою інвесторів, натомість решта у цей час отримують роль стартаперів. Інвестори беруть карту ідеї та кидають дванадцятигранну кістку, щоб визначити сферу стартапу.
Ідея та сфера оголошуються стартаперам, після чого команди мають дві хвилини на розробку проєкту. Стартапери по черзі описують свій проєкт інвесторам. Команда інвесторів вибирає команду, яка на їхню думку розробила та змогла описати найкращий проєкт, та віддає їм жетон інвестиції, він принесе наприкінці гри 2 переможні очки.
Після цього інвестори вибирають команду, що змогла їх найбільше розвеселити своїм проєктом, та віддають їм жетон сміху, він принесе наприкінці гри 1 переможне очко. Обидва жетони за бажанням можна віддати одній команді. Після цього роль інвестора передається наступній за годинниковою стрілкою команді.