У цій стратегічній грі один гравець бере на себе роль Звіра, що захищає природу Північних Просторів, а інші гравці стають мисливцями, які намагаються врятувати людські поселення від жахливої погибелі.
На початку партії гравці вибирають контракт і сторону мапи, на якій вони гратимуть. Один гравець вибирає Звіра, володарку Чорноболоття Болґін, королеву вовчої зграї Фанґрір, посланницю Вічної ночі Мару, оракула Безодні Рааґу, вождя бойового стада Гоґбада або пропащу мисливицю Есмерію. Інші гравці вибирають унікальних мисливців. Усі беруть відповідні планшети, фішки й карти здібностей. Звір також бере фішки істот і карти переміщення.
Звір перемагає, якщо знищує певну кількість поселенців, а мисливці перемагають, якщо їм вдається здолати Звіра або вистояти певну кількість раундів гри, дочекавшись підкріплення.